سخن روز /
برگزاری جلسه کمیته راهبری میوه شب عید
1401/10/07

به گزارش روابط عمومی تعاون روستائی استان کردستان؛ اولین جلسه کمیته راهبری میوه شب عید 1402 با ریاست رئیس سازمان جهاد کشاورزی و حضور اعضاء کمیته در سالن جلسات سازمان تشکیل شد.

دکتر اسکندری رئیس سازمان جهاد کشاورزی عنوان نمود: تامین و توزیع ایام پایانی سال موضوع مهمی است که باید تمامی اعضا، به این مهم اهتمام ورزند.

وی خواستار شد: که تمهیداتی به منظور جلوگیری از افزایش حبابی و بی رویه میوه در ایام پایانی سال 1401 و ایام نوروز 1402 صورت گیرد که میوه ای به بازار عرضه شود که از لحاظ کمی و کیفی خوب در شأن مردم عزیز استان باشد و  رضایت عمومی را به دنبال داشته باشد.

مهندس کوشکی تعاون روستایی استان کردستان دستورالعمل و شیوه نامه های ابلاغی وزارت جهاد کشاورزی و سازمان مرکزی تعاون روستائی را قرائت نمود. و بر عملکرد موفق مدیریت تعاون روستائی استان در زمینه تامین و توزیع میوه ایام پایانی سال سنوات گذشته سخن گفت و خواستار مساعدت تمام قد دستگاههای عضو کمیته راهبری شد.

 مدیر تعاون روستائی استان در این جلسه نسبت به تحلیل قیمت میوه در ایام پایانی سال با در نظر گرفتن کلیه جوانب طرح اقدام و عنوان نمود در راستای تنظیم بازار میوه شب عید این مدیریت آمادگی لازم را جهت اجرای طرح دارد.

در ادامه هریک از اعضای کمیته راهبری نقطه نظرات خود در مورد میزان نیاز استان و نحوه حمل و نگهداری آن بیان کردند.

در پایان نشست مقرر شد مدیریت تعاون روستائی ضمن انتشار فراخوان عمومی در میان باغداران و سورتینگ داران استان به منظور تامین مقدار سهمیه سیب درختی جهت تنظیم بازار در میان تولید کنندگان استان اقدام و مقدمات خرید سیب و پرتقال مورد نیاز استان را فراهم نماید.

در این جلسه با رای کلیه اعضا کمیته، اتحادیه تعاونی های روستائی استان کردستان به عنوان مباشر تامین و توزیع در سطح استان انتخاب شد.

تعداد مشاهده خبر412 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :4 :1
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal