مراجعین محترم؛
بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال سازمان تعاون روستایی کردستان به اطلاع می رساند:
1- این تارنما مجهز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق مراجعه به بخش تماس با ما یا برای ثبت شکایات از طریق سامانه ثبت شکایت به صورت تمام وقت و در 7 روز هفته و24 ساعت روز، دارا می باشد.
2- حوزه پاسخگویی میز خدمت برای اطلاع و راهنمایی مراجعین از خدمت های الکترونیکی و غیرالکترونیکی راه اندازی گردیده است. همچنین جهت ارتباط با مدیر سازمان و سایر حوزه ها به صفحه ارتباط با ما مراجعه فرمایید.
3- به محض ثبت درخواست یا شکایت سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.
4- این تارنما در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی به صورت تمام وقت در دسترس مراجعین گرامی می باشد و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقض فنی اطلاع رسانی خواهد شد.